Splošni pogoji poslovanja
Svetujemo vam, da pred uporabo naše spletne trgovine pazljivo preberete spodaj navedene pogoje poslovanja. V kolikor boste nadaljevali z nakupom v spletni trgovini KROVEC D.O.O., pomeni da ste seznanjeni in se strinjate s celotnimi splošnimi pogoji poslovanja. Podjetje KROVEC D.O.O. si pridržuje pravico do spremembe pogojev v spletni trgovini. Vse spremembe so zavezujoče za kupce, zato vam priporočamo, da si redno ogledujete pogoje poslovanja.
1. SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA SPLETNE TRGOVINE KROVEC D.O.O.
z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).
SPLETNA TRGOVNA omogoča neposredno sklenitev nakupne pogodbe na daljavo, omogoča vpogled v seznam artiklov, cene, predvidene dobavne roke in tehnične specifikacije. Z oddajo košarice in izvedenim plačilom je pogodba dokončno potrjena. Upravlja jo podjetje KROVEC D.O.O.., v nadaljevanju ponudnik/trgovina. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini. Ob registraciji v spletno trgovino obiskovalec pridobi uporabniško ime ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.
S spletno trgovino KROVEC D.O.O. upravlja podjetje:
KROVEC D.O.O.
SMREČJE 31A
1354 HORJUL
Matična št.: 6312993000
Davčna št.: SI52575632
Banka SKB d.d. Ljubljana
BIC / Swift: SKBASI2X
TRR: SI56 1010 0005 8605 261
Okrožno sodišče v Ljubljani
2. DOSTOPNOST INFORMACIJ
- a) Identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra).
- b) Kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon).
- c) Bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami).
- d) Dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku).
- e) Pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave).
- f) Vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza.
- g) Način plačila in dostave.
- h) Časovno veljavnost ponudbe.
- i) Rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka.
- j) Pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
3. NAROČANJE IN ROK DOSTAVE
Do nakupa v trgovini pridete v petih korakih: izberete izdelek oz. izdelke in jih dodate v košarico, pregledate nakupovalno košarico, vpišete svoje podatke za račun in dostavo, izberete način dostave in plačila ter potrdite naročilo. Izbrano blago vam nato v najkrajšem možnem času dostavimo na izbrani naslov.
a) Rok za dobavo blaga velja po dogovoru, ki ga prodajalec in kupec skleneta v pisni obliki. Dobavni čas začne teči z dnem obojestranske potrditve naročila.
b) Če prodajalec zaide v zamudo, je kupec upravičen, skladno z zakonskimi določbami, odstopiti od pogodbe, potem ko je prodajalcu zaman dal najmanj 14-dnevni naknadni rok izpolnitve. Vendar pa prodajalec ne prevzema odgovornosti za kakršnokoli zamudo pri izpolnitvi, ki bi nastala zaradi okoliščin zunaj njegovega vpliva oz. nadzora, katerih kljub dolžni skrbnosti ob času odpošiljanja potrditve naročila ni bilo mogoče pričakovati niti jih je bilo mogoče odvrniti ali preprečiti z razumnimi ukrepi.
c) Če bi kupec na lastno pobudo ali v soglasju s prodajalcem uveljavil spremembo dobavnega roka ali drugega pogoja, si prodajalec pridržuje pravico do spremembe cene za enoto blaga.
d) Dobavni roki, navedeni na ponudbah oz. potrditvah naročila, veljajo s pridržkom, če bo tudi prodajalec prejel material v dogovorjenem roku s strani svojih dobaviteljev.
4. PO ODDAJI NAROČILA
Blago bomo pripravili v dogovorjenem roku in poslali na vaš naslov. O tem boste tudi obveščeni, na elektronski naslov vam bomo poslali obvestilo “Vaše naročilo je zaključeno”. V primeru, da ste naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo oddati v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo po telefonu ali na vaš e-naslov.
Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči na info@trgovina-krovec.si ali po telefonu 069 982 380, da bo artikel odstranil iz naročila. Kupcu se vrne morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca – ali odpremi in dobavi ali pa celotno naročilo razveljavi. Če dobavitelj ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka dveh tednov od dneva oddaje naročila, lahko prodajalec naročilo kupca zavrne iz razloga, ker artikel ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. Cene veljajo do spremembe in jih lahko ponudnik spremeni brez predhodnega obvestila. V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo ponudnik kupca o tem obvestil. Ponudnik bo po svojih najboljših močeh skušal v vsakem primeru kupcu zagotoviti nižjo ceno oz. ponuditi ustrezno rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. V nasprotnem primeru si podjetje KROVEC D.O.O. prislužuje pravico odstopa od kupoprodajne pogodbe ter stranki vrne plačano kupnino. Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku. Pogodbe se na strani https://trgovina-krovec.si/ sklepajo zgolj v slovenskem jeziku.
V primeru, da želite naročiti preko telefona nas pokličete na +386 69 982 380, od ponedeljka do petka med 9:00 in 17:00. Pri naročilu preko telefona bomo potrebovali enake podatke kot pri naročilu preko spleta.
5. PLAČILNI POGOJI IN ZAMUDE
a) Račun ali predračun, ki ga izda prodajalec, mora kupec poravnati v dogovorjenem plačilnem roku. Račun ali predračun mora poravnati v celoti, delna plačila niso dopustna, razen na podlagi predhodnega pisnega dogovora s prodajalcem. Kot dan izvršitve plačila šteje dan, ko je celotni znesek računa nakazan na transakcijski račun prodajalca. Če kupec pride v zamudo s plačilom, je prodajalcu dolžan plačati zakonske zamudne obresti.
b) Prodajalec lahko iz utemeljenih razlogov na strani kupca brezplačno hrani blago v svojih prostorih največ 7 dni, šteto od dneva, ko je kupec prejel obvestilo o prevzemu blaga.
Če kupec blaga ne prevzame v navedenem roku, lahko prodajalec zahteva plačilo stroškov hrambe in skladiščenja blaga za vsak začeti teden v višini 0,5 % prodajne vrednosti blaga. Prodajalec kupcu za stroške hrambe oz. skladiščenja izstavi račun. V primeru zamude pri prevzemu blaga preide nevarnost naključnega poškodovanja ali uničenja blaga na kupca z dnem, ko kupec pride v zamudo.
Od drugega tedna zamude pri prevzemu blaga naprej je prodajalec upravičen izdati fakturo kupcu za stroške skladiščenja in ni odgovoren za nobeno škodo, poslabšanje stanja blaga med skladiščenjem ali druge tovrstne reklamacije.
c) V primeru, da kupec brez odobritve prodajalca zamudi s prevzemom blaga za več kot 30 dni, ima prodajalec pravico, da po svoji presoji odstopi od pogodbe, o čemer pošlje pisno izjavo kupcu. V primeru odstopa od pogodbe ima prodajalec pravico kupcu zaračunati škodo v zvezi z izvedbo storitve in stroške za skladiščenje blaga.
d) Če je prodajalec dobavil blago v namembni kraj, je kupec dolžan zagotoviti dostopnost do kraja raztovora za vlečno tovorno vozilo (posebej naj bo pozoren na ustreznost oz. kakovost cest in potreben prostor za tovornjake) in pravilno raztovarjanje dostavljenega blaga z za to namenjeno mehanizacijo.
V spletni prodajalni so omogočeni naslednji načini plačila:
- Z nakazilom na račun ponudnika, velja cena. Glede na način odpreme/dostave, so stroški že prišteti ob kreiranju košarice. Kupec skupni znesek poravna na TRR podjetja KROVEC d.o.o.
- Plačilo s kreditnimi karticami preko WSpay spletnega sistema, ki omogoča varno plačevanje s kreditnimi karticami (Mastercard, Visa, Maestro in American Express, Diners). Kupcu za uporabo kreditnih kartic ni potrebno ustvariti svoj WSpay uporabniški račun. Po prejemu plačila po ponudbi/predračunu gre naročilo naprej v proces obdelave. Po oddaji naročila je kupec preusmerjen na varen plačilni sistem WS pay. WSPay je varen sistem spletnega plačevanja, plačila se izvajajo v realnem času s kreditnimi in debetnimi karticami ter drugimi plačilnimi metodami. WSPay kupcu in trgovcu zagotavlja varen vpis in prenos vnesenih podatkov o kartici, kar potrjuje PCI DSS certifikat, ki ga ima WSPay. WSPay uporablja 256-bitni šifrirni SSL certifikat in kriptografski protokol TLS 1.2 kot najvišjo stopnjo varovanja podatkov pri vpisu in prenosu podatkov.
Prodajalec si do popolnega plačila kupnine in vseh stroškov, ki bi prodajalcu nastali v zvezi s prevzemom in dobavo blaga, pridržuje lastninsko pravico na dostavljenem blagu. V primeru vgradnje ali montaže dobavljenih izdelkov z drugimi izdelki si prodajalec pridržuje lastninsko pravico na delu teh izdelkov ali na sorazmernem delu novega izdelka.
V primeru ravnanja v nasprotju s pogodbo, zlasti pri zamudi s plačilom, je prodajalec upravičen prodano blago odvzeti. Pri takšnem prevzemu blaga ne gre za odstop od pogodbe, razen če prodajalec to izrecno pisno izjavi. V primeru zahteve prodajalca po uveljavitvi lastninskega pridržka kupec dovoljuje, da prodajalec vstopi v njegove prostore, v katerih je shranjeno blago, in blago prevzame ter odpelje.
6. PREHOD NEVARNOSTI
V primeru, da je blago na vozilu namenjeno več kupcem, vsak posamezni kupec prevzema odgovornost za morebitno poškodovanje celotnega blaga, tudi tistega, ki ni njegova last, ki ga povzroči prevzemnik z nestrokovnim ravnanjem pri prevzemu blaga.
Če je paket do kupca prišel fizično poškodovan in kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. Kupec zavrne paket na naslovni pošti, kjer s poštnim delavcem izpolnita reklamacijski zapisnik, paket pa vrneta skupaj z zapisnikom na naslov ponudnika. Ponudnik in Pošta Slovenije v čim krajšem času rešita tako reklamacijo in nadomestita poslani paket.
7. GARANCIJA IN JAMSTVO
a) Prodajalec daje takšna jamstva za blago, kakršna je dobil od dobavitelja.
b) Prodajalec ne prevzema nobenega jamstva za blago v primerih, kjer je škoda nastala zaradi nestrokovne uporabe ter nepooblaščenega in nestrokovnega posega v samo blago ali zaradi nestrokovnega, pomanjkljivega ali neskrbnega ravnanja z blagom. Prodajalec ne odgovarja za nikakršno škodo, ki bi nastala kupcu kot posledica njegovih zamud pri izpolnjevanju njegovih obveznosti, predvsem pa ne zaradi nepravilnih ali netočnih podatkov, projektov, specifikacij in drugih informacij, ki jih je zagotovil kupec. Prodajalec ima pravico zahtevati povračilo vseh morebitnih stroškov, izgub ali škode. Prodajalec prav tako ne odgovarja za škodo, ki ni nastala neposredno na blagu, npr. za izgubljen dobiček ter druge premoženjske in nepremoženjske zahtevke.
c) Garancija ne velja za nobeno poškodbo, ki je nastala zaradi nestrokovnega raztovarjanja. Kupec mora opraviti vizualno kontrolo blaga še pred raztovorom in s fotografijami in zapisnikom dokumentirati kakršnokoli škodo oz. poškodbo, nastalo pred raztovarjanjem. Kupec nikakor ne sme uporabiti/prodati blaga, dokler reklamacija ni rešena.
d) Če je kupec že vgradil poškodovane izdelke z očitnimi stvarnimi napakami, za katere pri prodajalcu predhodno ni uveljavljal garancije, garancije za takšne izdelke kasneje ne more več uveljavljati. Prodajalec ne jamči za popolno ujemanje barvnih odtenkov žlebov, cevi in drugih KKI oz. med izdelki, ki so prašno barvani, in izdelki, proizvedenimi iz barvanih kolutov. Posebej pri barvah RAL 9006 in 9007 se vedno pojavlja rahlo barvno odstopanje.
8. TRANSPORT
a) Material je zložen na posebnih vračljivih paletah. V primeru naše dostave skrbimo, da se material dostavi pravilno in brez poškodb. Obenem odpeljemo paleto, da ni potrebno vračilo s strani stranke. Stranka mora pomagati šoferju preložiti material. V primeru, da stranka iz bilo kakega razloga ne more pomagati mora povedati pred dobavo, da organiziramo prevoz na drug način. V primeru, da pošljemo še dodatnega človeka za pomoč se to dodatno obračuna.
b) Cena za transport po ponudbi zajema dostavo stranki na dom, toda ne moremo zagotoviti točno določene ure, saj se hkrati pelje dve do pet strank. V primeru, da stranka želi dobavo v točno določenem dnevu ali uri se cena prevoza poveča za 40%.
c) Če stranka dvigne material v našem podjetju z lastnim vozilom ali prevzame material kdo drug v njegovem imenu ne moremo odgovarjati za pravilnost naklada in morebitne težave v cestnem prometu. Stranka mora poskrbeti za ustrezen način transporta in ustrezno povezati tovor. Glede na to, da se plošče lahko zvijajo pri velikih dolžinah mora imeti sabo tudi kako leseno podlago, daljšo paleto ipd.
d) Vse palete so vračljive. Če stranka nima sabo ustrezne palete mu lahko mi odstopimo našo na kateri je ustrezno embalirana kritina. Kavcija za paleto je 50eur + DDV in se vrne ob vračilu palete. Tudi v primeru, ko mi pustimo paleto s kritino, na njeno željo, na naslovu stranke, mora le ta dostaviti paleto nazaj na naše skladišče. Če stranka ni dala kavcije za paleto in palete ni vrnila, pošljemo račun katerega je dolžna plačati.
e) Če je izbrano pošiljanje po pošti, prodajalec v dogovorjenem roku artikel pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti ali SMS-u sporočilu obvesti kupca. SMS sporočil, ki so odgovor na obvestilo o pripravi in odpremi pošiljke s strani kurirja (GLS-ja ali Pošte Slovenija) KROVEC D.O.O. ne prejme.
9. POŠKODBE KRITINE
10. ODSTOP OD POGODODBE – VRAČILO BLAGA
Naslov za vračilo blaga:
KROVEC D.O.O., SMREČJE 31A, 1354 HORJUL
*Blago mora biti tako, kot je bilo prejeto – nepoškodovano, z etiketami ter v originalni embalaži.
*Možnost vračila ne velja za material, ki je bil izdelan po naročilu in željah stranke.
*Tveganja zamud vračila kupnine, ki morda nastanejo zaradi banke ali spletne aplikacije za bančna nakazila, naše podjetje ne prevzema.
O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika najkasneje v 14 dneh od prejema blaga, in sicer na e-naslov trgovina-krovec.si ali pisno na naslov ponudnika.
Obrazec: Odstop od pogodbe.
11. REKLAMACIJA
b) Prodajalec sprejema kakršnokoli reklamacijo le v pisni obliki, s priloženimi fotografijami, ki vključujejo tudi ustrezne podatke za identifikacijo dobavljenega blaga, s podrobnim opisom, stopnjo in odkritjem napake, ki je podprta z ustrezno dokumentacijo (račun, podpisana dobavnica in CMR pri direktnih dostavah).
c) Kupec v primeru reklamacije reklamiranega blaga ne sme uporabiti/montirati/prodati, dokler reklamacija ni rešena. Zraven tega mora kupec prodajalčevemu predstavniku omogočiti, da pregleda reklamirano blago oziroma da uredi pregled reklamiranega blaga po tretji osebi.
d) Pri prejemu reklamacije mora prodajalec, potem ko se prepriča, da je reklamacija tehtna, dati predlog za poravnavo reklamacije z znižanjem cene ali nadomestno dobavo, odvisno od vrste in stopnje napake. Če je tehnično upravičeno, da izdelka ni mogoče vgraditi ali uporabiti, in se zato izdelek zamenja, se dodatni čas, ki je potreben za dostavo nadomestnega proizvoda, ne more šteti kot zamuda dobave glede na prvotni dobavni rok.
e) Zaradi svojih jamstvenih zahtevkov kupec nima pravice zadržati nobenih dolgovanih plačil.
f) Prodajalec ne upošteva nobene reklamacije, nastale zaradi nestrokovne uporabe ter nepooblaščenega in nestrokovnega posega v samo blago, zaradi nestrokovnega, pomanjkljivega ali neskrbnega ravnanja z blagom.
g) Pridržujemo si pravico do odstopanj barvne nianse pri pločevini, ki je posledica dobave iz različnih šarž. Prodajalec si pridržuje pravico do izbire, ali bo blago z napako nadomestil z novim ali bo poskrbel za odpravo napake na prvotnem blagu ali ponudil odškodnino.
h) Glede na tehnične karakteristike strešnih panelov, ki imajo pločevino na zgornji in ALU. folijo na spodnji strani, zlasti zaradi namena njihove končne uporabe, ne prevzemamo odgovornosti in ne upoštevamo nobene reklamacije, ki se nanaša na morebitne poškodbe spodnjega dela strešnega panela, na katerem je nameščena ALU. folija.
12. VIŠJA SILA
13. REŠEVANJE SPOROV
14. VELJAVNOST SPLOŠJIH POGOJEV POSLOVANJA
15. VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV
Podjetje KROVEC D.O.O. se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 in ZVOP-1. Vse podrobne informacije o obdelavi osebnih podatkov najdete v poglavju Politika zasebnosti. Uporabnik se mora zavedati, da je dolžan spletnemu trgovcu posredovati svoje osebne podatke v pravilni in resnični obliki, prav tako je dolžan spletnega trgovca obvestiti o spremembi svojih podatkov. Uporabnik s sprejetjem teh pogojev potrjuje, da so osebni podatki, ki jih je navedel, pravilni.
WSPay ne obdeluje in ne uporablja osebnih podatkov, razen za izvajanje pogodbe o avtorizaciji in plačilu.
WSPay jamči za izpolnjevanje vseh zahtev, opredeljenih z veljavnimi predpisi o varstvu osebnih podatkov za obdelovalce osebnih podatkov, predvsem pa za izvajanje vseh potrebnih tehničnih, organizacijskih in varnostnih ukrepov, kar potrjuje s certifikatom PCI DSS L1.
16. POMEBMBA NAVODILA
Profilirano trapezno in drugo pločevino z izolacijo in brez nje prevažamo v suhih transportnih sredstvih, prekritih z zaščitnimi ponjavami iz tekstila, ki ne prepušča vode in ne pušča barve. Tovor mora biti pričvrščen na transportno sredstvo s tekstilnimi trakovi.
RAZTOVARJANJE Z DVIGALOM
Za dvigovanje morajo biti paketi vedno pritrjeni vsaj na dveh točkah, ki sta medsebojno odmaknjeni najmanj za polovico dolžine samih paketov. Za dvig je priporočena uporaba trakov iz sintetičnih vlaken (najlon) širine najmanj 10 cm, tako da je obremenitev enakomerno porazdeljena po traku in ne povzroča deformacij. Pod paketom in nad njim je treba uporabiti distančnike, ki so sestavljeni iz ravnih in močnih elementov iz lesa ali plastičnega materiala in preprečujejo neposreden stik trakov s paketom.
Distančniki morajo biti vsaj 4 cm širši od širine paketa in morajo biti široki vsaj toliko, kot je širok trak. Potrebna je previdnost, da ne pride do premikanja, obešenja in naslona med dvigovanjem. Operacije se izvajajo previdno in pozorno.
RAZTOVARJANJE Z VILIČARJEM
V primeru, da se raztovarjanje izvaja z viličarjem, je treba paziti na dolžino paketov in na njihovo morebitno pregibanje, da se izognemo poškodbam na spodnjem delu paketa. Zaradi tega svetujemo uporabo viličarjev, ki so prilagojeni premikanju panelov ali podobnih izdelkov. Če se paketi razkladajo na strešni nosilec, mora delo potekati v območju gradbenega odra, sicer se je treba posvetovati z vodjo gradbišča. Na nagnjenih strešnih konstrukcijah je treba pakete oz. plošče zavarovati pred drsenjem. Ko je blago dostavljeno, je treba nemudoma preveriti, ali je v njem naročeno število kosov in ali je blago morebiti vidno poškodovano. V zvezi z morebitnimi odstopanji je treba nemudoma pisno ugovarjati prodajalcu.
SKLADIŠČENJE
Paketi morajo biti vedno privzdignjeni od tal, tako v skladišču kot na gradbišču. Paketi morajo biti položeni na ustrezne podloge (les, stiropor …) in se morajo po možnosti skladiščiti v suhih in zračnih prostorih, da ne bi prišlo do kondenzacije in posledično oksidacije na njihovih manj zračnih delih.
Izdelki s pločevino iz galvanizirane kovine morajo biti skladiščeni v suhem in zračnem prostoru. Če to ni mogoče, je priporočljivo odpiranje paketov in zračenje (z njihovo medsebojno ločitvijo); če ostanejo zaprti, lahko cinkova prevleka že čez nekaj dni oksidira (rdeče-belo) zaradi elektrolitične korozije. Paketi se morajo skladiščiti z majhnim nagibom, ki omogoča odtekanje vode, še posebej takrat, ko se blago skladišči na prostem.
Če se skladiščenje na prostem podaljša, je priporočljivo pakete pokriti z zaščitnimi ponjavami iz tekstila, ki so vodoodporne in ne puščajo barve. S tem se izdelki zaščitijo pred vlago, umazanijo in sončnimi žarki.
MANIPULACIJA S PANELI
Pri manipulaciji s paneli se morajo uporabiti primerna zaščitna sredstva (rokavice, zaščitna obutev itd.) v skladu z veljavno zakonodajo. Ročno premikanje posameznih izdelkov se mora vedno izvajati z dvigovanjem panela, brez vlečenja po spodnjem delu okoli paketa. Prenos morata izvesti vsaj dve osebi (št. oseb je odvisno od dolžine). Tako orodje za manipulacijo kot tudi rokavice morajo biti čisti, da se blago ne poškoduje.
MONTAŽA
Osebje, zadolženo za montažo blaga, mora biti kvalificirano in mora poznati pravilne tehnike za izvedbo dela v skladu z veljavnimi normativi. Posamezne izdelke je treba previdno odnesti do kraja montaže. Ni jih dovoljeno vleči ali metati. Osebje, zadolženo za gradbišče, mora biti opremljeno s čevlji s podplati, ki ne povzročijo škode in odtisov na zunanjem nosilcu. Pred montažo je treba s čisto in vlažno krpo odstraniti morebitne ostanke oksidacije.
Za operacije rezanja na gradbišču je treba uporabljati primerno opremo (ročna žaga, škarje za pločevino itd.). Pri rezanju je treba preprečiti iskrenje in preveliko segrevanje materiala. Profilirana pločevina se reže tako, da je zunanja stran obrnjena navzdol. Pri vrtanju in rezanju nastale ostružke je treba takoj odstraniti s površine profilov. Za pritrditev vijakov je treba uporabiti momentni izvijač.
Za kritine z elementi iz sloja brez vmesnih spojev (prekrivanja) mora biti naklon na splošno najmanj 7 %. Za manjše naklone je treba upoštevati dodatno bočno tesnjenje.
IZDELKI IZ BARVANE PLOČEVINE
Izdelki iz barvane pločevine se dobavljajo po naročilu z zaščitnim samolepljivim slojem, ki preprečuje poškodbe na predhodno lakiranem delu panela. Zaščitna folija, ki prekriva izdelke, se mora popolnoma odstraniti v fazi montaže. Priporočamo, da se folija pri materialu, ki je bil izpostavljen soncu, odstrani v roku 3 mesecev in v roku 7 mesecev, če je material bil hranjen v skladišču. Folija se odstranjuje pri ustreznih temperaturah materiala, tj. med 5 °C in 40 °C. Poleg tega priporočamo, da se s folijo zaščiteni izdelki ne izpostavljajo neposrednemu delovanju sonca. Pri izdelkih, ki so posebej naročeni brez zaščitne folije, je treba zagotoviti posebno mero previdnosti pri premikanju in montaži.
Za škodo, nastalo zaradi nepravilnega transporta, skladiščenja, manipulacije in montaže, prodajalec ne jamči.
KROVEC, TRGOVINA, POSREDNIŠTVO IN STORITVE D.O.O.